Продавець Barnika - український інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
557 відгуків
+380 (93) 948-40-56
Інтернет-магазин "Barnika"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів належної та неналежної якості можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту:
Одержувач: Татарчук Інна Вікторівна
Нова Пошта. Поштове відділення №1 (До 1100 кг) м. Нововолинськ, Волинська область, вул. Луцька, 25
тел. +380 (93) 948-40-56
21008, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Гагаріна, 19

Товар належної якості який підлягає обміну, поверненню:
1. товар, на який є чек поштової служби
2. товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку
3. товар, після купівлі якого не минуло 14 днів

Умови повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості має такі недоліки, з якими його використання за призначенням неможливе. Покупець має право повернути/обміняти отриманий товар неналежної якості, якщо отримав: 
1. товар, на який є чек поштової служби
2. товар в оригінальній упаковці зі збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку
3. товар, після купівлі якого не минуло 14 днів

Порядок дій при поверненні товарів належної та неналежкої якості:
1. Повідомте про намір повернути товар за телефоном +380 (93) 948-40-56, або на електронну пошту barnika.shop.ua@gmail.com
2. Повідомте номер декларації надісланої посилки
3. Після отримання товару протягом двох робочих днів повертаємо Вам інший товар, або гроші.

Умови оплати доставки при поверненні товарів належної та неналежкої якості:
1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
2. Якщо товар не відповідає опису з  провини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець.

Обмін та повернення товарів належної та неналежкої якості здійснюється через Нову пошту:
Повернення коштів провадиться після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту
Повернення коштів проводиться протягом 2 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.